Retligt

Jäkla Fajta som inte kan hålla tänderna i styr. Hon plockade i två pinnar på vittringen idag innan hon tog rätt och kom in fint.... Men vad gör det när man får en 10:a på rutan och en sketasnygg fjärr!!!

Sitt i grupp - 10
Plats - 10
Fritt följ - 8,5 (vp, sent sitt)
Går runt rutan - 8,5 (slarv i transporten)
Inkallning - 9 (steg, ojämt tempo)
Rutan - 10
Dirr apport - 9 (slarv vid tagande)
Hopp apport - 9,5 (tvekan vid tagande)
Vittring - 0 (lyfter fel pinne)
Fjärr - 9 (dk)

Summa 268,5 poäng, 1:a pris och klassvinst



Jag hade anmält till Ängelhom i morgon, eftersom jag trodde SK Varberg skulle ställa in denna tävling. Men nu struntar jag i att åka dit och tar med mig Bita på valpkurs istället! Är så nöjd med Fajta idag, så det vore synd att förstöra det med en tävling i morgon som kanske går skit..... Nu väntar vi till Varbergs tävlingarna istället!

Kommentarer
Postat av: Kia

men vilka poäng på dumrutan!!! Jösses vad hon har hämtat upp den snabbt. Kul! Grattis till det fina resultatet, man kan ju filosofera lite över vad ni får för poäng när ni inte nollar nånting, ujujuj...spännande! :D

2008-11-15 @ 14:54:44
Postat av: Johanna

GRATTIS!!! Vilka fantastiska poäng!!! Ni är verkligen ett grymt bra par du och Fajta! Ni kommer gå hur långt som helst!

/Johanna och vovvarna

2008-11-15 @ 18:46:03
URL: http://www.klokahundar.st
Postat av: josse

Ingen har någonsin sagt något om att ställandena är bra! jag bara sa att han gjorde dom =D

Postat av: Smulan

GRATTIS!!!!

Klart jag gottar mig i allt detta godiset ...



Kram

2008-11-16 @ 09:21:11
Postat av: christel

*Grattis* , ni e grymma ;-)

2008-11-16 @ 10:41:59
Postat av: lotta

grattis!! vilka bra poäng :), kul!

2008-11-16 @ 11:33:28
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0