Utmaning

Vi har blivit utmanade av Christel http://blogtown.se/blog.php?id=zammy


De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.                     Fast det skiter vi i. De som vill får gärna svara på frågorna ändå!!

Fajtas svar:
1       Säg inget till någon... men jag är lite rädd för min mamma....

2       Mina ögon fungerar som ficklampor när det är mörkt

3      Jag älskar att snusa matte och husse i öronen. Eller ja, vem som än vill bli snusad i örat gör jag det med. Dom som inte vill också för den delen

4      När jag var liten så vräkte jag i mig sten. Inte så smart när jag försökte smyga och bajsa inomhus....

5      Jag älskar att leka med lill-matte på hennes rum. Då får jag ligga i sängen som den prinsessa jag är.

6      När ingen ser så smyger jag in i lillasyrrans bur och snor hennes ben. Inte riktigt ben utan gnagben alltså

7      Min matte tror att hon bestämmer här hemma. Hon skulle bara veta........


Bitas svar
1       Det roligaste som finns är att bita storasyrran i bakbenen, för där når hon inte mig med sina sylvassa tänder

2       Jag avskyr att ligga ner när jag vallar. Fattar inte matte att det är skitjobbigt och det tar aslång tid att hinna på fötterna igen. Hon skulle testa själv tycker jag!

3       Jag älskar ju att bada i plöar och tnnor och gyttja... men matte är skit tråkig och fattar inte att det finns mängder av folk som betalar multum för ett gyttjebad

4       Möss är mums!!

5       Gissa vem som kan springa snabbast från sovrummet till hallen? Och då är ändå golvet skithalt!!!

6       När jag reser ragg så får jag en skitpunkig tuppkam. Utan spray alltså!!

7       Min storasyrra tror att hon bestämmer här hemma. Hon skulle bara veta........


Kommentarer
Postat av: christel med flock

Halloj Bita & Fajta.

Så skoj att läsa era svar..den värsta var nog..ÄTA MÖSS!! BLÖ ha ha ha!!

2008-11-09 @ 20:22:47
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: pzrtmewp

Gexi iki, sijahisaho sihanocos isecipu ibupa eqo ho uga!!!

2012-10-15 @ 16:40:37
URL: http://www.quvojari.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0