Bästa västsvenska ekipage

idag igen!!! Men 70 poäng kom Chrille och Fajta idag 4 av 30 ekipage!!! En mer detaljerad rapport kommer nån gång under morgondagen!!



Fajta fick som belöning (och kanske lite kompensatin för våra får som i dag flyttade) hämta stora flocken



Stort grattis även till Cissi och Ådi som tränar tillsammans med Chrille, och idag klarade vallhundsprovet, Tony med Lilly som också tränar i det gänget och igår klarade vallhundsprovet. Och även grattis till superintruktören Magnus som också han klarade vallhundsprovet med Pim!!!

Också ett grattis till Josse och Buck som hade lite otur i delningen men i övrigt gjorde ett snyggt race. Buck som idag började jobba på ett nytt sätt. han parade en söt liten tik och Smilla var lite facinerad av detta och kommenterade så här i kväll när vi läst en saga "-Så nu har Buck parat då. det var väl härligt för honom (!?). Jag menar...nu får han ju massvis med valpar och tycka om, precis som du tycker om mig!"



Mer bilder finns på www.brakstakarna.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ja det var väl härligt för honom tsss stackars barn...

2008-10-12 @ 21:46:39
Postat av: Anonym

det var jag ovanför ;)

2008-10-12 @ 22:10:08
Postat av: jasse

mitt namn vill inte funka!!! Josse heter jag!

2008-10-12 @ 22:10:58
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: christel

Grattis till Fajta och Chrille igen..vad dom e duktiga på valla :-)

Dyk gärna upp på tisdag..antagligen sista tårtan för i år..tävlingsvila väntar..ska bli ganska skönt faktiskt..så har jag lite tid till mina trollkonster!!! ;)

2008-10-12 @ 22:11:36
Postat av: Camilla

Grattis igen! Ni är så jäkla duktiga!!

2008-10-12 @ 22:31:26
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/
Postat av: Sanna

Grattis!



... och ja det måste ha varit härligt för honom! ;)



Ha det!

2008-10-13 @ 09:36:27
URL: http://vallby.blogg.se/
Postat av: Kitty å flåcken

Grattis till fin vallrunda och förståndigt barn ;-)

Klart du e välkommen i gänget i helgen ;-) En annan som inte kan hålla truten blev så klart jätte poppis när jag mitt i momentet på första ekipaget påpekade högt och ljudligt för tävlingsledaren att vittringspinnarna ska ligga med 40 cm emellan och inte 2CM!!! som han hade lagt det ;-) De fick göra om momentet nu med iaf 20 cm emellan SUCK trist när de inte kan göra som det ska va ;-)

Ha de gött så ses vi heltaggade

Kitty å flåcken

2008-10-13 @ 11:40:30
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Maggan & CO

MASSOR GRATTIS till alla vallningsresultat!

skrattade massor när jag läste smillas kommentar på bucks parning... hickade till först för man vet ju inte vad barn snappar upp nu för tiden. Min kompis 3-åring förklarade för sin farmor att de brukar ge lillebror (några månader gammal) något STARKT att sova på, det blir lugnast så. HJÄLP! Tänk om hon sagt det på dagis?! ;) Man kan inte låta bli att fundera på var hon hört uttrycket "ge ngt starkt att sova på" finns det i astrid lindgrens filmer..?! S



Sluta prestationsångesta tills Bitas kullssyskon börjar plocka championtitlar hejvilt, DÅ kan vi jämföra prestationsångest. ;) Trassel kan absolut inte lägga sig under inkall än men ingångar kan hon faktiskt, hon snappade upp det direkt som valp och jag har tur att det sitter kvar. :)

2008-10-13 @ 15:54:37
URL: http://hem.bredband.net/magix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0