Blööö....

jag bara hostar och hostar..... har börjat nysa igen också, så snuvan och snorigheten som precis börjat ge med sig är nog på väg tillbaka.

Jag stannade hemma idag. Orkade inte bege mig till falkenberg, framför allt med tanke på att jag ibland hostar så mycket att jag..... kräks..... Usch... så dålig är jag faktiskt. jag har ingen kraft och ingen ork alls... och känner mig faktiskt ännu värre nu när jag faktiskt bara sitter ner och glor på föreläsning....

MEN!!!!

Jag ska pallra mig ut en sväng i eftermiddag och träna lite. Mina underbara hundar ska minsann inte bli lidande och det är bara till att anpassa träningen till hur jag mår. jag måste ju inte träna kilometerlång språngmarsch...





Får väl också berätta att jag har plockat in en hel del pelargoner i morse. de håller på att drunkna i "inne-rkukorna" utan hål.... kanske så slipper jag fundera på hur jag ska vinterförvara allihop, för det är verkligen frågan om dessa överlever fotbadet....

Kommentarer
Postat av: christel Blennerup

God kväll. Tisdag blir perfekt, ska vi ta hstd bk? kolla med Josse vilken tid hon kan :-) jag kan som sagt all tid efter 17:30/18 tiden- natten! Har en del tävlingar kvar i år, men efter dom så kommer gärna Mac och kikar på bäää!! :D .. see U

2008-10-01 @ 21:30:44
Postat av: Smulan

God morgon.

Hoppas du mår bättre idag?

Jadu livet är inte alltid en dans på rosor, en ung mans liv som slutade på ett fruktansvärt sätt, en drog en kompis som fann honom ett par timmar senare död, en liten dotter som miste sin pappa och aldrig kommer att förstå varför, en familj som för 2 dagar sedan såg fram emot att få träffa honom igen då han under 2 månader hade jobbat i Norge, drogfri sen 6 månader tillbaka och allt såg ut att gå åt rätt håll, sen går han på igen och allt tog slut.

Man kan bara ställa sig frågan....varför?



Jag talade med hans far igår och allt är bara så konstigt, man fattar inte alls...det är den 5:e i år som går den vägen...Kan bara tacka gudarna för att vi har varit förskonade från detta, om inte våran kamp hade varit stenhård kanske vi hade stått på tur...FYYY och USCH...jag lovar mig själv att glädjas för varje dag vi får, av varje liten framgång i detta helvetes liv de lever.



Men livet går vidare...sorgen får lägga sig.



Kram på sig goa vän

2008-10-02 @ 07:24:44
Postat av: Elenor & Zorro

Hej Åsa:

Visst är dom fina valparna & hane 1 ser cool ut men hane 2 får troligtvis ett blått & ett brunt öga som mamma Zting har, häftigt! Zonja väljer ut den valp hon tycker kommer passa mig. Vi får se vilken det blir.

Härlig helg ni haft. Jag vill oxå gå kurs....Det är så kul & man får verkligen en kick av det. Hoppas vi skulle kunna träffas nån gång & träna lite, vore mycket trevligt.

Ha de gott & krya på dig.

Kram från en som ligger hemma i migrän :(

2008-10-02 @ 10:48:09
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Camilla

Halloj.



Stackars dig, att må så dåligt. :( Själv åker jag till jobbet av den enda anledningen att det är lugnare där än hemma... Är också helt slut.



Jag kommer som vanligt på måndag, hade jag tänkt. Får se hur jag kör med tjejerna, det är ju kurskväll.



Tisdag kväll hade jag mer än gärna tränat lydnad. Magnus ska ta cortisonspruta i armen på fredag, så vi kan väl hoppas att han blir sjukskriven en vecka eller två. elakt flin Då kan jag träna hur mycket som helst! Annars har Lisa gympa på tisdag kvällar, och då kan jag inte.

2008-10-02 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0