Back to reality

Praktik hela veckan på förskola i trakten! Härligt!! Slippa läsa och tänka och tjafs... nu väntar livet och alla dessa underbara barn!

Ser rätt späckat ut denna veckan med först och främst långa dagar, men även styrelsemöte, simträning med vovven, valpkurs med lillan och släktträff på söndag. Och så träning med hundarna såklart! Sen skulle jag visst bli bjuden till en kär vän för ett spel på fredag eller lördag.... får se om inbjudan fortfarande står inne. Den här vännen är nämligen på ett rasande humör över något som är svårt att råda över. men inte mindre irriterande för det. Jag önskar jag kunde hjälpa henne......

Det löser sig! Det vet du! Vi överlevare klarar oss alltid på ett eller annat sätt......


Kommentarer
Postat av: Smulan

God morgon.

Du har så rätt så i det du skriver, jag är liten men jag kommer att bli stark. Dessa två steg åt sida måste jag nog tyvärr ta i alla fall, ibland måste man kanske ställa sig där för att kunna betrakta sitt livsöde...det är inte så farligt som det låter ;-)

Du är fullbokad i vanlig ordning...hoppas vännen får ordning på saker och ting, med en fin väns stöttning går det säkert.



Ha det gott

2008-09-08 @ 08:16:37
Postat av: josse

Lycka till på din praktik! ses ikväll... Mellin hänger på mig tror jag..

2008-09-08 @ 11:48:34
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: josse

Busy är nybadad inför morgondagen ;)

2008-09-08 @ 11:49:08
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0