Host, host....

Jäklar vad kass jag är.... jag hostar och snorar och flåsar mest hela dagarna. Men efter förra veckans intensivitet så kan jag inte ta det lugnt.

Igår hade jag träff med Josse för träning och givetvis så började det HAGLA!! Tur att man var så träningssugen efter helgen, annars vet jag iallafall minst en som stannat hemma.

Sen kom Camilla med barn och vovve för obligatorisk måndags träff.

Idag fick jag nippran hemma på förmiddagen och drog med Smilla till Gekås för att köpa en höstjacka till henne. Det blev en vinterjacka och termobyxor också. Stolt över mig själv att åka därifrån med väldigt få saker i vagnen....

I kväll har Smilla bjudit på cirkus uppvisning medan jag suttit med rinnande ögon och applåderat. Nu sover hon och jag har kört lite "nya-fjärren" träning i köket. Det är en riktig luring och det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig.

I morgon är det dags för Falkenberg igen.... men jag tror faktiskt att jag stannar hemma. Tror inte att jag orkar sitta och titta på föreläsning i bunkern en hel förmiddag. jag ska nog ta tillfället i akt och bädda ner mig framför brasan och titta på föreläsningen hemma.... Men vi har ett ganska stort grupparbete att ta tag i efteråt... får se hur jag känner mig i morgon.

Kommentarer
Postat av: christel

Halloj vännen :-)

Undrar om vi ska köra lite lydnad nästa vecka nån fin höstkväll? Jag och Mac vill ju bjussa på god choklad kladdkaka och Kaffe ;-) kan alla kvällar nästa vecka från kl 18 till mitt i natten :-) vad sägs om Hstd bk eller nåt? hoppas vi ses snart//kraam

2008-10-01 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0