Kennelträff

Igår var det hundar och vallning för hela slanten.

Först var Chrille på fortsättningskursen md Fajta, medan jag hjälpte Josse med förberedelserna inför kennelträffen.


Sen framåt två så strömmade Fajta och Bita syskon in. Det bjöds på tipspromenad, vallning, prisutdelning och massvis med roligt snack! Vi åt och drack framåt kvällen och hade det super mysigt!



Jag fick blommor och vin för mina och Fajtas prestationer på tävlingsbanorna!



En kanondag! Gå in på hemsidan www.brakstakarna.se och titta på bilder från dagen. jag tror säkert att Josse lägger upp lite senare också på www.busyborder.se.



Kommentarer
Postat av: Smulan

Tack gumman.

Vad skönt att ni fick en bra dag med många fina upplevelser.

2008-09-21 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0