Märkligt inlägg?!

Oj då! Mitt inlägg i går kväll lyfte tydligen ett och annat ögonbryn!! Förklaring kanske krävs...

Jag är inne i värsta ABBA-flowet, eller snarare Mamma Mia - The movieGo to fullsize image.

Har ju nu sett filmen på bio 3 gånger och antagligen så går jag och Smilla en gång till.... Hon är också helt såld!!

Igår fick jag skivan av Josse (TACK!!) och den gick så klart i datorn hela kvällen när jag röjde färdigt på kontorer, chattade och drack vin (jag vet att man inte får dricka vin en vardagkväll när man är över 30)

När man lyssnar på låtarna så blir mna alltid så full av skratt. Dubbel B har verkligen försökt få till något meningsfullt i sina texter. Men jag bara skrattar! Det rimmas hit och dit och inget verkar egentligen höra ihop.

Sen tycker jag ju att filmen är den bästa energikick jag haft på länge. Jag går ur salongen med ett stort leende varje gång.

Sen går ju diskussionerna heta om vem som var snyggast? Vem tycker du?




Haneller han eller ss

kanske gillar du bättre 
Klicka för stor bild
 

Jag vet vem jag har som favorit.....

Kommentarer
Postat av: josse

Jag vet också vem som är min favorit!

2008-09-05 @ 12:41:02
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Anna

ja det vet jag med.. inge svårt alls!!

2008-09-05 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0