Slut?

Usch.... det är inte lätt att vara student alltid.

Föreläsningar hela förmiddagen i en betongbunkern i Falkenberg. Studiegruppsarbete under lunchrasten och sen en extra instatt föreläsning på eftermiddagen. Jag och en klasskompis stannade i bunkern tills... typ nu, och gjorde våra vfu-arbeten. Så nu är det klart. Skönt!

Sen har vi ju lekt lite med lera också. Vi skulle gestalta känslor med play-doo. Gissa vilken känsla min figur ska gestalta?



Det ska faktiskt likna en känsla och inget annat!!!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

MIG!!! Precis så känner jag mig just nu....efter jag läst din kommentar så kom ytterligare tankar...tyvärr är det nog så att jag öppnat dörren lite för mycket...skiten som nu torkas ligger på planet "dra fördel av dörrmattan" och som vanligt ser jag det inte ...jo jag ser det ju men skriver om det och så hamnar man i utnyttjadets underbara värld...jag vet att jag själv är orsak till det och det retar mig....självinsikten som annars är ganska bra faller snabbt när man blundar...men jag kommer nog igen snart med en bra lösning...om inte annat så åker väl dörrmattan ut så skiten får torkas någon annanstans...tro mig att jag fått ytterligare bekräftelser på saker sen jag skrev bloggen.



Kramen min bästaste reflektor

2008-09-17 @ 15:58:11
Postat av: josse

Jag tycker det liknar en gäsp jag... det är väl en känsla...

2008-09-17 @ 17:42:15
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Camilla

En instängd känsla?

2008-09-17 @ 22:20:57
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0