trötta och ska lägga oss och kolla

MMS

trötta och ska lägga oss och kolla på tv. God natt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Natti Natti, sov gott :)

2008-09-27 @ 22:45:14
URL: http://djurens.wordpress.com
Postat av: smulan

Vila dig ni form gumman...och ge hunden ett vitamin piller också för jag ser att hon e lite höst trötter

2008-09-28 @ 14:09:33
Postat av: christel&Mac

Tack :-)

ja nu får jag väl ta tag i kl 3 lydnaden..och vallet som har totalt legat på tränings is..p.g.a. tid!!!varför måste man jobba? :D hade varit bättre att vara hemma och träna hundarna ;-)

hoppas vi ses snart..i planeringen nu har jag lydnads träning på tisdag i laholm..med johanna..tid ej satt ännu..låter det lockande? annars drar jag gärna till f-berg oxå i veckan :-)

see u

2008-09-28 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0