Det bara kryllar av dom

HUNDAR!! Josse har dumpat av tre här och det känns som jag har hundar överallt!! Vilken skillnad från två till fem! Tur att jag stoppade en fjärde, Buck, från att komma hit. Han får stanna hemma och vakta Josses hus i stället!

Vi tar det ganska lugnt idag. jag har plockat ur bilen som ska få sig en sugning och tvättning. Både in och utsidan. Smilla har "tränat" lite på nyklippta planen och ja... sen blir det nog inte så mycket mer. Chrille har som vanligt flytt fältet till en annan typ av kortklippt gräsplan. Golfar i dag igen....

Just nu har hundarna vila i hundgården medan Smilla badar i vatenspridaren och åker vattenrutschkana! Ska nog försöka få ut kameran lite idag. insåg att jag bara lagt ut bilder på hemsidan 3(!) gånger i år!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur går det med den andre gubben?han strutar väl runt som han äger stället,kan jag tro,slängde på lite vatten i josses trädgård,planteringarna såg lite trött ut,hoppas det överlever

2009-08-08 @ 12:58:26
Postat av: lotta med Juni o Cola

lät som om ni hade en skön dag:)ser fram emot bilder...det är alltid kul:)

2009-08-09 @ 08:14:04
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kitty å flåcken

Lätt som du hade en spännande dag hos Andreas ;-)

Här nere i Skåne är det inte prio för snabba hundar. Schäfer stuk, lugn och stabilitet belönas här. Å kolla vilka som vinner SM ... inte är det de super snabba ......... Blir ju lättt fort och fel.

Vi skulle ju få se en bild på frisyren ju!!!!!!

Ha de gott!

2009-08-11 @ 08:03:07
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: lotta med Juni o Cola

hahaha vad rolig hon e Smilla:)Ja, kan täka mig att Lennart var god då, om han var så gosig hade han väl fått mycket gottit att äta:)

2009-08-11 @ 18:07:36
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0