Ett par mil i bagaget

eller kanske rättare sagt i baken..... Hua, vad man känner sig i kroppen efter en sån där resa!

På hemvägen var nivån i bilen så låg att jag tom. var tvungen att kommentera det själv.... Och det var ändå innan jag började fundera på om gatlycktornas ljus flimmrade för att det regnade eller om det var för att jag var trött i ögonen. Jag säger bara "Broder Jakob" och "kalorieman" i en stor symfoni, den ända som behöver förstå, den förstår. Och dessutom kom vi ju på att det inte är jag som ska tacka Josse för sällskapet, utan hon som ska tacka mig. Nu slipper hon sitta, 93-år gammal med en filt över knäna, och beklaga sig över att hon ALDRIG fick se Karlstad Universitet!

Mötet gick för övrigt bra. det tog dessutom 1 timme och 4 minuter, så då får väl ändå resan antas rättfärdigad..? Jag hämtade Josse strax innan 9 och lämnade henne runt 22, fast vi stannade ju och åt kungligt på vägen upp och på hemvägen....ja hemvägen, det gick inte fort, men fram kom vi! Lite frost, lite sol, lite snö och lite regn och en herrans massa län, kommuner och för att inte tala om kändisar vi mött!!!

Idag så blir det en tur norröver igen! Borde kunna ställa bilen på autopilot nu för tiden.....

Jag och Marika ska ses på Kallebäck för träning, fika och snack! Ska bli skitkul!!!! Tur att vi bestämt detta för länge sen, annars hade jag antagligen satt mig med min uppsats och tagit uti med det som skulle fixas enligt exeminatiorn och därmed inte fått tränat idag heller.... Kanske inte världens bästa upplägg med bara ett träningspass veckan innan tävling. Ett träningspass där jag dessutom lagt om en del saker och frågan är om hon verkligen springer på mitt kon-kommando nu efter nyordningen..... Hade helt klart behövt mer rutin på det...

jaja.... det blir fler tävlingar om denna skiter sig! Nästa helg tex. Då ska ju jag och josse ut på ytterligare en liten trip. STOCKHOLM - here we come!!! Herre gud! Vad ska vi prata om på den resan egentligen?

Kommentarer
Postat av: Maggan & CO

Vad spännande med en roadtrip bara sådär! :)

Ska ni tävla på stora sthlm? Vi ska ställa på söndagen, inget mer. Vore buskul om vi ses! :D

2009-12-04 @ 17:06:08
URL: http://hem.bredband.net/magix
Postat av: Tina/Rosso

Tusen tack för en gör trevlig träning.

Guld värt med nya ögon.

Lycka till idag!!!

Kram

2009-12-05 @ 07:48:27
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Camilla

Det finns oändligt med internskämt som föds under sådana resor och som blir roligare och roligare ju fler gånger man kör dom (alternativt ju tröttare man blir). Det finns ingen risk för tystnad i bilen. :-D Have fun, girls!

2009-12-05 @ 09:47:20
Postat av: Anna & Juni

Haha, ja Calle är allt en liten guldklimp och vilken utveckling han gjort! Tyckte de rätta hamnade i final, men jag tror Tove kommer bli en stjärna ändå! Och hon är väldigt bra på att uttrycka sig för att vara 16!

Tävling i helgen alltså? Lycka till! Vi håller tummarna. Ibland är det ju bra att inte träna så mycket innan!

kram

2009-12-05 @ 09:49:16
URL: http://www.annaronge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0