Kvällen som aldrig skulle ta slut

I går kväll träffades jag och Josse med systrarna på klubben för lite träning!

Började med att alla dörrarna hade frusit fast på bilen och efter slitande så fick jag iallafall upp förardörren och fick därigenom lotsa in hundarna till baksätet. Sen var det full värme till stan och väl framme så hade det tinat såpass att bagaget gick att öppna! Det var alltså kallt! Inte jätte kallt, men kallt. Och när det är kallt då är det också klart. Underbart stjärnklart och fullmånigt!

Träningen gick sådär superbra-förtrollat som bara fullmånskvällar kan skapa. Fajta var taggad till tusen och börjar spänna musklerna på 1-2-3 på dirr apporten redan nu efter ett träningspass! Backningen fungerar skitbra och ja...egentligen allt!!! (får väl ta tillbaka hälften av alla superlativ efter helgens tävling, men det gör inget....igår var det förtrollat) Bita har fått en nytändning i friaföljet. Vi har gått till (Josses ord) ruta D och "tjooho" vad det blev livat!

Vi drog ut på hemfärden med  snack och snick om det ena med den andra....sen beslutade vi oss för att det kunde bara inte vara slut, utan vi drog för "hangout" på Donken och slog ihjäl ytterligare en timme!!

Jag röstar för fler sånna kvällar!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla S

Vad härligt! Det kan väl bli massor av sådana kvällar med Chrilles nya jobb?



Vi ses snart! (eller... i slutet av december)

Camilla



2009-12-02 @ 08:47:58
Postat av: Heléne & Mick

Jag riktigt känner känslan av er magiska träningskväll! Härligt när man upplever det!

Jag tar det faktiskt lugnt mellan varven, det är vissa perioder som jag känner att det blir lite too much. Och den här årstiden känner jag mig lite extra stressad att hinna med allt "ute" innan det blir mörkt.

Vi ses med största sannolikhet i Stockholm. Jag planerar att åka på söndagen. Hör av mig innan.

Kram på er! Mick hälsar till tjejerna!

2009-12-02 @ 08:51:56
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Kia

då har du gått till fel kvantum! ;)

En annan fick la feber och frossa vet du, men idag är jag bättre som tur är. Sorry för pengarna, glömde bort det helt.

2009-12-02 @ 21:23:24
URL: http://www.workinggolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0