Dubbel nedräkning

I morgon, tidigt, tidigt, drar jag till Karlstad igen! Lagom till snön, slasket, kylan och isgatorna. Snälla Mussi lånar ut sin bil så jag slipper oroa mig för att min ska rasa vilken sekund som helst, antagligen i Säffle, eller kanske ännu värre Åmål..

Och i övermorgon så blir lilla valpen 1 år. Kanske ska börja kalla henne unghund nu.... När man umgås med henne så fattar man inte att hon har fått lov att tävla lydnad i 2 månader och det finns sånna som är uppflyttade till elitklass vid den åldern....

Men varför stressa? Vi har ett helt liv framför oss!

Grattis i förskott lilla skruttan!!





Vad händer idag då, förutom packning och sånt tradigt?

Jo, pappa har varit här på frulle. Två hemma bakade sorters bröd fanns här att njuta av idag. I söndags bakade jag ljust bröd och igår kväll en rågsiktskaka. Smarrigt!
Nu ska vi duscha och sen drar vi in till skridskobanan på torget. Den vanliga tisdagsträffen med Camilla och hennes tjejer byts idag mot en snabbfika hos dom. Efter den så kör vi till Mussi och byter bil.

Det blir bara en natt i Karlstad, så jag är hemma igen torsdag kväll, men lär väl vara mer död än levande då. Det är ganska jobbigt att åka upp även om det vi gör inte är speciellt ansträngande. Denna gången känns det som en väldigt onödig resa. Vi ska lyssna på föreläsning coh LEKA.... Jag tycker vi kunde gjort bägge delar via telebild....men nu är det ju inte jag som bestämmer.

Hunderiet ligger fortfarande på sparlåga. Men nästa vecka så drar jag igång för full sula. Börjar veckan med massage och sen blir det dagtidsträning hela veckan. Chrille är borta måndag till torsdag, så då har jag inte mycket att välja på. Nånstans däremellan ska försöka skjuta in en jä..la massa bokföring som ska vara klar till 18 februari...

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du som bakar mycket bröd, har du några lätta recept att dela med dig? Är så trött på det köpta brödet som finns... Ha en trevlig föreläsning och lek mycket nu ;)

2009-02-03 @ 15:28:40
URL: http://maxdenstore.blogspot.com
Postat av: Kia

Grattis grattis galna-känguru-Bita! Känns som det var bara igår som du var liten bäbis, vänta nu..det är nog för din matte säger det hela tiden. Du får träna henne bättre! Ser fram emot en riktig intensiv lydnadsvecka!

2009-02-05 @ 11:02:32
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: lotta, Juni o Cola

skön inställning du har. man ska inte ha för bråttom..cola ska nog inte enns tävla till sommaren..kanske inte enns till hösten..kanske först 2010...vi får väl se:)tar det som det kommer. Säger grattis i förskott vi med till tösabiten:)hipp, hipp, hurra!!

2009-02-05 @ 16:01:04
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0