Hedrande

Jag har fått inte mindre än två fina utmärkelser

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,
ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."     
                                                                           

Jag tackar Christel och Elenor! Verkligen kul att ni gillar min blogg!!! Sen var det ju det här med att skicka vidare....känns som om det bara blir rundgång....jag tror att de bloggar som jag följer och uppskattar, vet vilka de är... jag sänder utmärkelsen till er, så här lite i tysthet och i hemlighet.....


Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

skönt att smilla mår bättre..ja, hoppas hon är helt frisk nu då:)grattis till utmmärkelsen!

2009-01-18 @ 09:14:53
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0