Lite kallare....

Smilla är nästan feberfri, men trött och hostig... Hon får vara hemma i morgon också, sen borde det vara ok att återvända till "smittkällan". Hörde idag att det gick magsjuka nu....

Idag har jag suttit ganska mycket och fixat med skolsaker. Ny kurs som börjar nästa vecka, ny planering och så. igår fick jag fixat med litteratur och bockade av många "att göra punkter". Studieförsäkran, registrering och massa andra åtagande som blev fixade.

Styrelsemötet gick bra. Nu är det bara det sista fixandet inför årsmötet. Som vanligt är man beroende av att andra ska göra sina saker klara innan jag kan sammanställa året i styrelsens verksamhetsberättelse. Gillar inte att vara ute i sista stund, och dessutom ska revisorerna ha vår verksamhetsberättelse i god tid innan årsmötet.....

Idag ska vi försöka fixa katten. Köpte torrschampoo på inrådan från Kitty. Saxen ska också fram för att klippa alla miljoner tovor som han fått i pälsen efter sin tur på luffen.

I kväll blir det träning på klubben. Chrille åker till Sälen och detta blir ända "barnfria" kvällen denna veckan, så då måste man passa på. Förhoppningsvis hinner han hem på söndag när våra kurser börjar, annars så får jag fixa barnvakt. Det brukar lösa sig. Kurstillfället på söndag kommer att innehålla inkallningsträning i bägge grupperna. I vardagslydnadsgruppen är det enbart nya ekipage, himla roligt, i tävlingsgruppen är det nästan enbart kända ansikten och nosar, roligt det också. Där är fortfarande några platser kvar om någon är sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0