Surt...

vi är fortfarande kvar hos Mussi och har det toppen bra! Jag har skickat en 4-5 mobilinlägg och ni har ju märkt hur bra det har gått. Jag är grymt trött på det där som aldrig fungerar nu för tiden...

I går fick jag en "genomkörare" av Camilla på Halmstad BK. Superbra träning och jag fick fram flera av de beteendena som jag ville. Vinglig start i fria följet tex... kunde ta kommando i vittringen och belöna inkallningen. En nyhet dök upp... som bonus för mina nya fina vänster svängar hade det blivit strul i stegförflyttningarna. Skönt att hitta det på en träning och inte på tävling. Ska träna mer på att sätta ihop vänstersvängar och stegförflyttningar i fortsättningen! Camilla bjöd som vanligt på insiktsfulla tankar av stor vikt för vår träning och jag tar åt mig av dem och ska verkligen sluta lata mig med undanflyckter i fortsättningen! Efteråt fick Bita bada i en å...Fajta slängde jag i två gånger men hon var snabbt uppe på kanten igen.... mespropp!! Bita njöt av stora mått. Jag har rastad dem nere vid dynerna på kvällarna och Bita har hört vattnet och lääängtat...

Idag har vi tagit en tur på stan och div växtbutiker och även en liten rastning på Galgberget med vovvarna! Här är soligt och regnigt om vartannat och på havet blåser stora härliga "barndom-vågor". Smilla tyckte det var så där kul...men jag... jag älskar det! Får se om jag kan lura ut henne idag!

I morgon åker vi hem. Vi ska vara barnvakter på natten och på lördag väntar kräftfestival i Glommen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va? Sa jag något alls av värde? Jag babblade bara på, som vanligt. :-)



Trevligt att ses lite i alla fall, det gör jag gärna om.



Skoj med bloggupdateringar också, det är inte mycket av den varan nu på sommaren någonstans.

2009-07-09 @ 21:16:11
Postat av: Marika & Nellie

Hej!!



Ni verkar ha det lugnt och skönt på dagarna...



Träna på och lycka till i Kungsbacka!!



KRAM

2009-07-10 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0