Torka

ja, både i bloggen och i trädgården! Jäklar vad varmt det har varit...och torrt. Igår kom en skvätt som inte ens fyllde min vattentunna....

Vi har varit på stranden en massa och jag har försökt att träna med Fajta så gott det har gått. Motivationen saknas för tillfället, men igår fick jag pm till Kungsbacka tävlingarna och sånt brukar sätta fart på träningslusten.

I dag åker jag och Smilla med hundarna till Mussi ett par dagar. Ska bli himla skönt och jag ska försöka åka in till klubben i Halmstad eller Oskarström (vilket vill du helst Camilla?) nån kväll för att få lite kommendering!

Annars så är det lugnt....väldigt lugnt. Jag har tagit mig igenom en ljudbok med en fruktansvärt osympatiskt huvudrollsinnehavare... kunde liksom inte sluta lyssna fastän jag hela tiden var skit förbannad på henne.... Härligt om det är det enda man har att reta sig på! Då har man det lugnt och skönt....och semesterledigt!

Kommentarer
Postat av: lotta med Juni o Cola

ha det så bra..haha, ja om huvudrollsinnehavaren är den enda att reta sig på så är det väl en ganska härlig semester:)

2009-07-07 @ 12:30:09
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kitty

Jo det där känner jag igen när man bara vill få slut på en bok för nått inte e bra ;-)

Men nu lyssnar jag på alla Mari Jungstedts böcker (fast den tredje får man lääääsa för den finns inte på mp3 ;-( så det blir mkt lyssnande när jag rastar hundar. Gillar när de e folk man känner igen från bok till bok ...........

Camilla Läckberg e bra med men upprepar sig en del och har ibland en fööör tydlig bild så man vet på nått sätt vad som ska hända.

Vad har du för bra annars du gillar i lyssnarväg?

2009-07-08 @ 09:42:28
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Smulan

Nu jäklar ska jag se till att kika in till dig oftare...ja du vet säkert vad som hänt + att jag gång på gång varit tvungen att ominstallera datorn..tror du jag kommer ihåg att spara mina favoriter ??? Nä och sen när jag väl har datorn i ordning orkar jag inte ligga och söka igen :-( Sorry gumman.

Nu leker i alla fall livet igen och jag mår skamset gott ska jag säga...hua vad en annan människas dystra liv kan dra ner till max.

Den där ljudboken....undra jag om det är samma irriternade rollinnehavare som är på min ;-)



Ha det gott och slappa vidare.

2009-07-08 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0