En stjärna lyser klarare än andra

Tårar trillade längs mina kinder när jag idag fick veta att en ny stjärna tänts på himlen.....


Att göra ett val som går emot ens hjärta, är det svåraste val man kan göra...

Du är stark som tog beslutet
Du är stark som såg längre än till ditt hjärta
Du är stark som satte honom i främsta rummet

Om kärlek kunde förändra liv, skulle världen sett annorlunda ut.
Du försökte...mer än de flesta skulle gjort..

Du gjorde ditt allt som stod i din makt för att skapa ett liv
Ett liv i trygghet
Ett liv i lycka
Ett liv med frihet

Du valde rätt...men jag avundas dig inte i ditt val...

Vår närmaste stjärna är solen...du var solen för honom ,värmen, glöden och ljuset för livet....nu har han det där borta...långt bort...men det finns där...i solen...

Jag tänker på dig..... finns där för dig....



Kommentarer
Postat av: Florence

Ååhhh så vackert du har skrivit, blir alldeles tårögd! Tack min vän!

2009-06-10 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0