Lite pillande var allt

Gårdagen var lång....

Gick upp strax efter 5 för att vara ren, påklädd och mätt när jag öppnade på jobet 6.30. Sen flöt det på bra. Jag gjorde en "saga utan slut" med barnen.

Sen blev det sig så att jag fick hoppa in på fritids efter skolan och slutade inte förrän 3. Lång dag när man är så ovan att jobba som jag. Jag får hoppa in ett par timmar idag med. Men inte förrän 13 och ta stängning kl 18.

Efter jobbet var det bara snabbt hem och hälla i mig lite kafe dör att sedan dra vidare mot Lerum genom ett knökfullt Göteborg.

Jag fick gå igenom alla momenten enligt SM ordningen och vi körde en ruta i taget som vi sen gick igenom. Fajta började bra, men övergick sedan till något slags monster som bla. vägrade släppa sina apporter....

Andreas gav mig iallafll ett "godkännande" till att starta. Han kom med en hel del småsaker som jag ska tänka på med mig själv, och sen ett par små träningstips för att försöka få till det där "sista". Annars tyckte han att det såg ok ut, stabilt och trevligt och inget som måste katastrofändras i sita sekund. Sen efter SM är vi överrens om att vi ska försöka höjja ribban en bit.

Typ två minuter efter sista momentet så började regnet ösa ner och vi fick springa in i stugan. Sen gick vi ut för att hjälpa Hanna med superfina Wilmer med en grupp och lite kommendering. han är grymt söt lille Wilmer och kommer säkert att bli en perfekt tävlingskamrat till Hanna.

Trött och ganska sliten drog jag sen hemåt. Fick göra en avstickare till 7eleven för stor kaffe när klockan började närma sig 22....


Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Iiiii det lät som en väldigt lång dag för en som är van vid sofflocket ;-)

Skönt du fick gk av Andreas, han eeee petig han ;-)

Men det är ju himla bra ju för han ser sånt man inte själv ser.

Ha en go da ;-)

2009-06-05 @ 08:51:11
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: josse

Vilken fin bild på pluttan!

2009-06-05 @ 10:44:15
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Camilla

Det där var min vardag tidigare ryser vid minnet



Härligt att coachen godkände SM-start. Tummen upp, nu är det bara att köra på!

2009-06-05 @ 13:17:19
Postat av: Kajsa

Gött att du fick lite fler timmar! Du slutar lagom till jag går upp med andra ord. ;)

2009-06-05 @ 14:40:43
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: lotta

KUL att du vart godkännd:)vi hejar på er och håller tummarna här i borlänge:):)fin bild på prinsassan:)

2009-06-05 @ 16:39:26
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0