Strandad

Ja, nu sitter vi här! Jag och Smilla utanför civilisationen....

Min bil är trasig IGEN!! Och nu är det kört på lagningsfronten. Det finns helt enkelt inga pengar i sommar för att fixa den... Så nu sitter vi här alltså. Chrille har åkt iväg för veckan och kommer hem igen på torsdag.

Men! Midsommar gick bra och var kanonkul med trevligt sällskap och Singstar! Dagen efter ägnades åt lång frulle, vårvallning, spårande och lite lydnad, innan vi drog in till stan för en promenad runt fästningen med tillhörande glass!

Igår lyckades Chrille laga gräsklipparen så jag fick klippt träningsplanen som växt sig "vittrings-omöjlig-lång", så en snabb träning blev det för Fajta medan brödet stod i ugnen. Testade ett nytt som klart blev modifierat och numera heter "Nordmossa-special": Smarrigt!

Annars tog vi det ruggigt lugnt. Jag inledde en ny fas i mitt liv...återkommer om detta senare!

Idag ska vi som sagt vara hemma, hela dagen, kommer inte längre än till brevlådan....

Kommentarer
Postat av: Hanna & Andreas

Tack för en jättemysig midsommar, med god mat och massa skönsång!! Tilde var trött av all lek i flera dagar efteråt..:-=)

Kraam Hanna, Tilde, Andreas

2009-06-24 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0