Lutar mig tillbaka

Nu är jag klar med alla individuela uppgifter i första delkursen. Som är slut vecka 14..... All litteratur är läst och allt är inlämnat, en uppgift är ännu inte rättad. Vad ska jag nu hitta på på dagarna?

Vi har fått lite ny litteratur för nästa delkurs, men inga hänvisningar eller uppgifter, så det är svårt att veta vart jag ska börja. Jag ska iallafall sätta min och gå igenom listan igad för att se vad jag behöver skaffa för nya böcker, vilka som går att låna och vad jag måste köpa. Förhoppningsvis väldigt lite av det sistnämnda....

Jag har precis slängt iväg en beställning till Lush och snart är det dags för en helg i Malmö, för att inte tala om att det återigen är dags för en tripp till Karlstad nästa vecka. Att allt ska kosta så förbaskat mycket pengar....


Resten av dagen då? Först litteraturen och sen ska jag ut i kylan och snålblåsten och sätta lite vårlökar i krukorna på trappan. I eftermiddag är det träning på klubben som gäller och sen affären för veckohandling på vägen hem. Sen är det äntligen helg!

I morgon åker jag med Kia till Bollebygd där hon ska debutera eliten med Fly. Jag har försök att efteranmäla dit, men fortfarande är där inga lediga platser. Jag funderar på att ta med mig Fajta upp och hoppas på återbud på plats. Men det känns lite konstigt att åka iväg utan att veta. hur förbereder man sig mentalt för det? Får se hur jag gör....dagens träningspass kanske bestämmer åt mig!

Söndagen blir lugn. Pappas fru har beställt slingning av sitt hår, så de kommer hit en sväng. Får väl fixa lite mat eller fika, annars så ska jag bara slappa. förhoppningsvis framför brasan om vi får tag på ny ved!

Kommentarer
Postat av: lotta

ojoj...shit vad har hänt. har inte tittat in på någon dag..å du har bloggat o bloggat, mycket att läsa ikapp:)vad kul:)

hihi..så du gillar Darin..jag med tycker han e go, men det vågar jag inte säga högt då min 13 åring (son)tycker jag e gummsjuk OCH galen;)

2009-03-06 @ 09:27:19
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kitty å flåcken

Ååå Bollebygd ... den hade vi missat ;-)

e man desperat eller bara dum i huvet. Näää svara inte på det ;-)

Hoppas du kommer med. Håller tummarna. Klart du tar den svart vita med å chansar ju. Står du där och de säger att du e med kommer du att ångra dig säkert ;-)

Ha en go helg

2009-03-06 @ 10:46:36
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Camilla

Åhhh.... så skönt att ha allting klart! Här är det massor som ska lämnas in följande veckor, och så är det seminarier, gruppredovisingar och tentor och veckokurser och....



2009-03-06 @ 12:51:37
Postat av: Mariana

Hej du! Jag har en hel hög med kopierade böcker till dig här eftersom jag fick en order av dig att inte slänga några, så skicka ett mail med lista så kan jag se om det finns nåt du kan få...Ha en underbar helg!

2009-03-06 @ 17:30:55
URL: http://maxdenstore.blogspot.com
Postat av: Syster

Så lushbeställningen är inlämnad? Härligt! Då är det bara att vänta. Jag kämpar med att inte köpa ny ansiktstvätt, så hoppas det inte tar allt för lång tid innan grejerna kommer.

2009-03-06 @ 19:00:00
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: christel

härligt ni är igång nu under denna sega februari månad!!!

vi ses!!!kramiz

2009-03-07 @ 19:03:13
Postat av: lotta, Juni o Cola

hihi..japp, tur att webben finns...OCH Martin;)

2009-03-07 @ 23:13:09
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0