Tolkningsfråga....

...ja, jag har fyllt år.... och fick två kokböcker.... jag vet inte riktigt hur jag ska tolka dessa gåvor? Självklart blev jag väldigt glad över bägge!! Men jag börjar fundera lite...är folk inte nöjda med den mat jag bjuder på? Jag kommer iallafall i framtiden att slå min familj och mina gäster med häpnad över min fantastiska kokkonst som jag kommer att hämta inspiration av ur dessa två böcker

"Under valnötsträdet" av en av mina absoluta favoritkockar Anna Bergenström och hennes dotter Fanny bergenström
Under Valnötsträdet : goda idéer från vårt kök

"Gott till grillat" av Hagblom, Linse, Liedberg.
Passar mig utmärkt efter som jag brukar få idetorka när jag väl bestämt vilket kött eller kyckling jag ska grilla.

Go to fullsize image

Tack Mussi och Josse för kanon bra presenter!




Men hallå...så kan man väl inte göra...bara tacka vissa....

Tack Smilla och Chrille för finfint halsband och armband.
En prenumeration på tidning (vilken är fortfarande okänt...Chrille har för sig det handlade typ om hem och trädgård),
ett par trädgårdsbrallor och ett paket med gräsfrö (!).

Arbetsbyxa Rosegarden Ellen

Tack Siss för ytterligare ett sätt att bevisa min fantastiska färdighet som sångerska,
en ny Singstar skiva!

Singstar Anthems - Playstation 2

Kommentarer
Postat av: Smulan

Och fy skäms på mig som glömde din födelsedag :-(

Får gratulera i efterskott gumman.

Kram

2009-03-31 @ 07:56:06
Postat av: Kia

Oj vilka fina presenter! Stort grattis i efterskott!!!

2009-03-31 @ 08:55:24
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: christel

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!! =)

vad fina paketer du fått.. :-)

see u

2009-03-31 @ 14:22:39
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0