Vår i luften

Men min trädgårdsdag började uselt.... En jäkla massa pelargoner har dött i vinter. Felaktigt förpackade.... så går det när man vill hålla familjefriden..... Sur som en ättika utagerade jag på nya rosrabatten. Spaden högg och jorden flög. Här ska det minsann sättas rosor!



Sen kände jag mig betydligt lugnare och kunde njuta av vårens härliga färger!



Trappan



Vackra gula narcisser mot de blålila pärlhyacinterna



Iris i full prakt



Julrosens klockiga knoppar



Lyser vita mot den fuktiga, mörka jorden



Underbara krokusklickar bland löven





Smilla tränade hundarna en stund. jag hade iofs varit iväg tidigare och gjort två super bra pass med bägge hundarna. Tur var väl det, eftersom den inplanerade träningen satte framtidsplaner i stöpet. Det var ju IDOL uttagning i Göteborg som jag missade pga av den.....






Kommentarer
Postat av: Kia

ajj din stackare, men det går säkert fler tåg. Har dom inte nån uttagning uppe i Lule eller så? vi kan missa en träning för det ändamålet!



Jag hörde ju att du sa till Josse att baken på henne gick fram å tillbaka, o då tänkte jag.."shit det här måste vara bra" hehe..det tar sig!

2009-03-28 @ 19:12:47
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0