En plan - uppdaterat kl 12.11

Jag behöver helt klart strukturera upp mina dagar lite nu när skolan så gott som är färdig. Annars så blir jag bara sittande och min rumpa blir bara ännu större och.....

Dagens plan ser ut så här:

Lämna Smilla
Äta frulle (då får man lov att äta den framför datorn och slösurfa runt lite)
Städa inne, dammsuga och torka golven
Träna vovvarna
Hämta Smilla 13.00
Åka till Fritids på inskolning
Rensa rabatter medan Smilla leker med en kompis alt. klippa träningsplanen om det finns bensin hemma till maskinen

Sen är det förhoppningsvis kväll.....

Än så länge håller jag mig till planen..... kan dessutom lägga till att jag fått fixat en del samtal + två maskiner tvätt

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart - jag har åter väckt upp mitt msn. Alltså installerat det på vår "nya" dator (2 år gammal).

Antar att mitt id är min hotmail adress...(?)

[email protected]

testa om du kan bjuda in mig så vi hittar varann.



ps: jag vet att det är fattigt, men det låter härligt med så mycket TID !!!!

2009-05-28 @ 13:00:45
Postat av: lotta med Juni o Cola

haha härligt, sådandär lista skulle jag kanske ha...kanske vart det lite mer gjort:)jaha, så murgrönor klarar skugga..kanske jag får prova det nästa år då...men det är ju såå svårt att komma ihåg vattnandet..det regnar ju inte där under taket,men är ju borta så mycket på somaren också..vi får se, men vad bra, då vet jag att det GÅR iallafall:D

2009-05-28 @ 13:28:37
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Smulan

Hej gumman.

Har läst igen lite sedan jag tittade till dig sist,vilket var ett tag sedan kan jag säga.

Min tid är 0 just nu och ingen är gladare än jag när denna studenten är över.

Men nu tar vi helg, en helg som uppenbart kommer att ge en hel massa värme och sol :-))

Ha det gott så ses vi.



2009-05-29 @ 07:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0