Vardag..eller?

Började ju bra med att sambon kom hem med dottern 23.30 igår kväll efter en helvetslagning av min bil. Som alltså gått sönder igen. men nu ska den vara tipptoppad och hålla i en evighet!

Så det blev alltså sovmorgon för mig och Smilla idag. 10.30 var hon avlämnad i stan och jag på klubben med kaffe och varm choklad till Josse. Lite fika som sagt och sen träning.

Fajta fick börja, ja precis...hon fick börja, för inte var det vi som gjorde det. Hon och jag var inte på samma planet. Fria följet fungerade bra, men resten...ja....resten..... Hon har iallafall äntligen förstått vad momentet rutan går ut på...för bra. Har nu efter två års rutträning förstått att där ska man ju ligga inne, och lägger sig vid varje skick.....trolltyg eller hjärnspöken? i gå-runt-rutan "sa du sitt, eller ligg eller kanske sigå...."

Busy gick kalas idag. Hon släppte Josse v'äldigt fort och gjorde vittring som om hon aldrig gjort annat! Mycket nöjd över utvecklingen med denna damen.

Bita......ja, Bita....... Hon är ju söt och glad iallafall.....


Nu har jag betalat räkningar och gråtit lite salta floder över att terminens sista pengar försvann allihop efter ett knapptryck..... Nån som har lust att sponsra mig i sommar? Jag har tandläkarbesök nästa vecka (inte dyrt, jag är begåvad med fina tänder utan hål) SM start med boende och mat i tre dagar (ingen el på campingen gör det jobbigt att ta med mat) Blommor till mina nio balkonglådor (går bra med petunior, de kostar 149:- för låda med 24, jag behöver två lådor) ..... Kanske skulle jag fixa till ett formulär på hemsidan så det blir lite lättare för er att sponsra. Då kan jag ju lägga in nån funktion så efter varje lyckad sponsring försvinner genast objektet.... tåls klart att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

En superb idé tycker jag.

Själv bistår jag gärna som barnvakt. Det ger ju dig inga ekonomiska fördelar, men under din ensamtid kan du ju alltid göra ett hemmaspa och låtsas att du är hemmafru. Synd att badkar saknas annars hade jag köpt några flaskor rödvin som du kunde badat i.

2009-05-27 @ 17:03:34
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Jonna & Jaffa

jahaaaa... då var jag anmäld till en debut i eliten... Nu måste jag helt enkelt träna varje lunch rast! Det krävs liksom kniven på strupen. Vissa problem kvarstår ju så klart, det där med blicksläppet (you know)är KNIVIGT. Det är som en gammal vana, det kommer liksom på automatik. Ska i alla fall bli spännande att komma ut på banan igen! (3 veckor kvar).

2009-05-27 @ 19:03:37
Postat av: Camilla Svenäng

Anmäler mig som matsponsor under SM. :-) Som motprestation kan du bjuda på sovplats utanför husvagnen (jag kan ha med mig tält) ifall jag får anledning att stanna och se finalen också! ;-)



Vi hörs snart!



Camilla

2009-05-28 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0