Fredag igen

och fy vad jag har blivit dålig på att blogga....

Jag har fått gjort en hel del skolarbete i veckan och kan verkligen klappa mig på axeln och ta en ledig helg. Jag ar haft en privat elev och fått tränat 2 pass (ett skitpass och ett kanonpass, precis som det ska vara alltså). Fåren har åkt hem och i dag har jag varit inne som vikarie i skolan!

I helgen drar jag iväg med Hanna och Maria på lydnadsturne. Oskarström på lördag och Mark på söndag. Dessvärre så blir jag bara publik och hejjarklack på söndagen. Bita har ju börjat löpa och Chrille drar till Dingle för att tävla Ik1 med Fajta! Men det kommer att bli skitkul ändå. Hanna har fixat boende strax utanför Mark och jag har packat ner Singstar!

Håll tummarna för min och Fajtas första start efter uppehållet! Det lär behövas!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejja, hejja!!

2009-11-13 @ 19:10:42
Postat av: Ylva & Imza

Vi håller tummarna, klart att det kommer gå bra!

2009-11-14 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0