Härlig träning!

Hoppsan, hippsan som det kan bli!

Strulande med sambo borta, sambo hemma eller ja.... I vilket fall som helst så kom han hem  igår, vilket gjorde att jag kunde åka in på träningstävlingen som jag avbokat. Eftersom jag var så strulig, så fick jag ingen hel elitbana men ett kommenderat fritt följ och en vittring fick jag fjäskat till mig.

Fria följet gick väl som förväntat. Slarv, nonchalans...men det gör inte! På träningstävling har jag ju möjlighet att korrigera och belöna, så det gjorde jag. Vittringen fick ett inplanerat "stå" och nytt leta-kommando och då gjorde hon det såååå fint min lilla prinsessa!

Sen tränade jag en del själv. Och det blev ett sånt där härligt, underbart träningspass som man aldrig vill att det ska ta slut!



Nu sitter jag här och svär istället..... Pratade med min handledare för ex-jobbet igår och jag ska som sagt upp till Karlstad nästa vecka..... surt..... jag hoppas verkligen att det blir ett riktigt bra möte för ca 100 mils resa. kollar tåget och inser att det blir ungefär lika dyrt som med bil. Fast kanske trevligare att åka tåg när man är helt ensam.... fastän det kommer att ta mycket längre tid med byten och väntetid.... Åker jag hemifrån vid 9 så är jag hemma vid 24.... Precis så som jag gillar att tillbringa mina dagar....

Nu får jag slänga på mig lite kläder. Tandläkarbesök IGEN med Smilla. Hoppas hon öppnar munnen denna gången....

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, så hon vägrade öppna munnen förra gången?!

2009-11-25 @ 21:46:58
Postat av: Alexandra

Jag kan ta lilla Fajta när du blir super trött på henne hähä men det finns la ingen risk....Ses snart

2009-11-26 @ 12:45:28
URL: http://www.alexhoff.se
Postat av: Sara

Underbar läsning, sånna träningspass man mår välförtjänt bra av :)

Jag röstar på tåg det är rätt skönt att kunna koppla av bara passa på att sov ;)

2009-11-27 @ 20:39:21
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Anna & Juni

Härligt med sådan träning! Hoppas vi får till en sådan träning idag :) Och träningstävlingar är ju grymt att kunna vara med på! Skulle vilja hitta fler såna!

2009-11-28 @ 10:44:31
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: Marika & Nellie

Härligt med goa träningspass;-)

2009-11-28 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0