Ibland behöver man lite uppmärksamhet för allt man gör....


Kommentarer
Postat av: andrea

Hahaha!! Läckert Åsa !!



Ha en trevlig helg !!

2009-11-20 @ 19:11:58
Postat av: ibbe

fan va bra du är grim att hitta detta jag satt som bara den spänd att se ven det är och så kom den sana hjälten Åsa

2009-11-21 @ 22:01:08
URL: http://kastor-cattledog.se
Postat av: ibbe

nu när jag tänkte lite mer efter hur jag kom i gång med min stora hundintrese och vem som igentligen vägläde mig ifrån första början så på riktigt så är du min hjälte det va du som stöttade oss att komma ut och tävla första gång och det va du som lärde mig grunderna i lyndad och det va du som presenterade våran kompis josefin för mig som jag idag vallar hus och som jag har lärt allt som jag kan inom vallning av så för mig så är du en hjälte

för du kundde valt någaon annan i tjocka permen när vi skulle börja gå kurs hus dig

darför säger jag tack för det

2009-11-21 @ 22:35:17
URL: http://kastor-cattledog.se
Postat av: AnnaP

Haha!

2009-11-25 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0