Inspiration som gick upp i ..... intet.....

Idag hade jag ett nytt ekipage här på träning! Och det finns nog inget som är så inspirerande som härliga ekipage som jobbar och kämpar! Detta ekipage hade en härlig attityd tillsammans och har höga mål och sånt är ju som alltid, VANSINNIGT INSPIRERANDE!!!!

Men jag agerade samtidigt hårt piskande diktator till en studiekamrat, som under tiden satt inne och svettades över datorn. Så när hundträningen var slut så fick jag gå in och fortsätta driva henne i rätt riktning. Sen kom Smilla med kompis och när denna åkt hem så försökte jag smyga ut och träna. Men se den gick inte.... Smilla ville följa med och jag orkade INTE ha henne i hasorna under träningen idag.

Så det blev en promenad i skogen i stället. Jag, vovvarna och Smilla på en vild och farlig och HUNDRÄDD häst. Hästen heter Julia och Smilla har fått tillåtelse av sin ridlärare att ta hem den för träning. Den bor på Smillas rum nu...så vet ni vad det är för slags häst vi pratar om.....

Så den där inspirationen..... ja.... jag hoppas den är kvar tills i morgon. jag har nämligen tagit stort mod till mig (eller agerat som en riktig idiot.... välj själva) och bytit klass för Bitas nästa start..... det blir en 2:a istället...... HJÄLP!!!!!

Nu väntar dusch, IDOL och sen HELG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Åh, vad spännande! Lycka till, jag håller tummarna krampaktigt trots att jag vet att jag inte behöver det. Kommer gå kalas!



Superkul att komma och bo hos er till MyDOG!!! Då kör vi vårt egna talangläger med egen peppning :)



Trevlig helg!

2009-10-23 @ 18:45:50
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: Petra & Lira

Håller tummarna för er! Lyckatillkramar från oss!

2009-10-23 @ 19:53:46
Postat av: Josse

Vad bra att det gick bra!! OCH vad kuuuul att du startar 2:an!!

2009-10-24 @ 10:05:25
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Sanna

Spännande! Jag håller tummarna stenhårt!



Kram!

2009-10-24 @ 16:02:14
Postat av: Kitty å flåcken

Kanon bra ju, klart ni ska sträva framåt å då e de ju bara nästa klass som gäller ;) Hänga moroten lite längre bort liksom ;) Fixar ni galant ju *L

Håller tummar och klor ;)

2009-10-24 @ 17:32:49
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Syster

Antar att du är hemma i veckan, men har Smilla lov? Kan kanske komma och hälsa på på tisdag?

2009-10-25 @ 11:11:22
Postat av: Marika & Nellie

Vad roligt, du är tuff du Åsa!!!

Det går kalas bra tror jag, hon är ju underbar din Bita!!!!

Kul att du ska träffa Anna & Juni, vill oxå va med

:-(



Lycka till!!!



Kram kram

2009-10-25 @ 17:26:25
Postat av: Heléne & Mick

Härligt Åsa - gillar din framåtanda! :-)

Och vad beträffar det egna "domarögat" så är det nog precis så som du skriver...man är extra hård mot sig själv. Dels för att man vet om sina svagheter, men också för att man hela tiden vill förbättras. Du är klok som en terrier (säger Tiger!) :-)

Hoppas det gick bra på tävlingen!!!

2009-10-26 @ 08:24:23
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Heléne & Mick

Mycket proffsig domare! Man blir glad när man hör sådant.

Ok, då håller vi tummarna om några veckor då!! ;-)

Kram på dig!

2009-10-26 @ 09:03:52
URL: http://http:/web.mac.com/jackeoki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0