Det här med mail och sms

Det snackas alltid om hur negativt det är med mail och sms. Det är lätt att skicka iväg meddelanden som man inte vågar säga rakt ut. Man kan anklaga och kritisera utan att behöva möta någon. Det är också lätt att slänga ur sig saker som inte är riktigt genomtänkta...

Men...

Det är också lätt att slänga iväg några ord som värmer, glädjer och uppmuntrar!

Igår fick jag två sånna sms. Först ett från Andrea. Ett sms som gjorde mig sprudlande glad och gjorde att jag gick och smålog i timmar efteråt. Ända tills jag fick ett till, från Helene. Hennes sms gjorde mig alldeles varm och rörd. Tack underbar vänner för att jag fått lära känna er! Ni är guld värda!! Bägge är "talanggruppare". Och även om jag numera är petad ur gruppen och slipper alla tråkigheter gruppen givit mig, så är jag fortfarande en del av en härlig grupp, med en härlig skara människor som stöttar och puschar och ger vardagen en extra guldkant. Och det är jag evigt tacksam för!! Som man brukar säga.....efter regn kommer solsken, eller inget ont har något gott med sig!!

Kommentarer
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Kram på dig Talangen!! ;-)

2009-09-27 @ 20:20:42
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Camilla Svenäng

Håller med!! Man kan gott kosta på sig att säga några vänliga ord... det sprider sig som ringar på vattnet. :-)

2009-09-28 @ 14:05:01
Postat av: andrea

Fyy fasen vad go du är Åsa!

Jag är så glad att jag har fått äran och nöjet att lära känna dig och flera andra ur talanggruppen.

Talangen att träna hund är inte den enda ni har, utan också en enorm talang att sprida glädje, enegi, uppmuntran och stöttning..

Såna vänner växer inte på träd!

2009-09-29 @ 09:33:50
URL: http://www.andreaaxelsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0