Nätet tillbaka

men inte bloggmotivationen!

Veckan som gått har varit fullspäckad. VFUn har dragit igång med buller och bång! Underbara ettor har fått vara "min klass" denna veckan! Men trött i kroppen är jag nu... halsen började värka igår...

Bita går underbart bra! Fajta är fortfarande galen. Hon ser ännu galnare ut nu när hon tappat nästan all päls och liknar mest en surrikat!

I eftermiddag drar jag och Camilla med våra 6 åringar till IKEA!!!

I helgen blir det simskola, träff med Rundqvistarna, ridskola..... och så ska jag försöka ta in pelargonerna. Det har varit KALLT i veckan. nån morgon nära 0 strecket!

Kommentarer
Postat av: Kia

om du kommer ihåg det så ta mitt koppel om Andreas har hittat det :)

2009-09-18 @ 15:06:05
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: andrea

Hihihi.. Stackars Fajta... Kan den söta prinsessan se ut som surrikat med knallgula ögon..

Håller fullständigt med dig om Berit o Charley !!

Haft en sååå underbar dag!!

och det bästa är...

Jag har en hel dag imorgon också !! :)



Hoppas att vi ses snart ! kramkram

2009-09-19 @ 21:09:34
Postat av: josse

Jag lånade en liten bild av dig ;)

2009-09-20 @ 22:20:52
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: smulan

Välkommen tillbaka :0)

Full rulle i vanlig ordning...glöm inte att ta hand om dig själv också. Hoppas bara halsen och värken i kroppen är falskt alarm.

2009-09-21 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0