Telefonrapport

Först... tack för all positiv feed back jag fick på förra inlägget!!

Jag fick precis en telefonrapport från Chrille som är iväg och tävlar. idag blev det inte lika fina poäng. Fåren var springiga och stressiga, och det var enorm dragning. Lägg till hysteriskt blåst som gör det näst intill omöjligt för hunden att höra kommandon, så har vi en del av förklaringen till vad som hände. Men Chrille var nöjd. Tillsamans hade de löst situationer som uppstod och lugnat ner fåren och genomfört rundan.

Veckan som gått har inte bjudit på så mycket hund i övrigt!

Chrille vallade en dag och det kändes väldigt konstigt att vara hemma utan hund.....  I torsdags åkte jag och Smilla till stranden med hundarna och Bita var verkligen i sitt esse! Hon verkligen älskar vatten och sprang, sprang, sprang!!! Fajta är inte lika förtjust men kan inte riktigt låta bli, men håller sig nära strandkanten hela tiden!





Super-gluggen Nylander var lite sur över att hon inte fick ta av sig skorna!

sen på kvällen var det träning på klubben. Jag frös som 17, och det påverkade träningen väldigt mycket. Fajta gick bra.. jag har lagt upp lite nya saker i träningen för att få bort den okoncentration som blev i helgen. Bita var väldigt trött och orkar inte hålla ihop nånstans efter strand trippen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, det är en rejäl glugg det där! Härligt glad hon ser ut trots att hon hade tjurat.

2010-04-17 @ 13:41:52
Postat av: Anna & Juni

Tack för lycka-till-SMS:et. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men men. Jag är nöjd ändå. Blir kul att kunna lägga fullt fokus på att vara hejarklack dessutom :) Om vi nu inte skulle ha jättejättetur och komma med ändå. stor kram

2010-04-19 @ 08:14:02
URL: http://www.annaronge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0