Sjuk dröm

Hmmm... Jag var i natt och tävlade på oskarströms BK. Började med Fajta och hon gick kalas. Sen var det dags för Bita.

Hon hade varit hos Josse en vecka och var något disträ (!). Men det gick iallafall ok fram till rutan. jag skickar och hon gör en klockren och jag lägger henne. Domaren ropar då att vi får göra om för det är så mörkt där han står. han flyttar sig och jag skickar om till rutan som åter igen blir perfekt. Domaren bryter igen och vi får gå över en liten fors till en annan plan och jag skickar en något förvirrad Bita igen. Nu är hon hel virrig, men springer iallafall till rutan. jag väljer att bryta och går av plan. Domaren blir då helt jäkla galen och skriker och gormar efter mig.

Väl inne i klubbstugan kommer domaren och tävlingsledare in och sätter sig vid ett bord för att dricka glögg. -Där sitter hon, säger de och pekar på mig.-Se till att inte åka in i någon nykterhetskontroll på vägen hem, för då är det nog kört för dig. Skrattar dom och jag fattar verkligen ingenting. jag går fram till domaren och ber om att få prata med honom efter elitens prisutdelning. Men han vill att vi ska prata nu, mitt i klubbstugan.  Han har inget att dölja, men det har kanske jag. Han kommenterar att jag bara fick en 5:a på fria följet för det var det uslaste han sett på länge! Jag blir skit ledsen och går ut och väntar på elit-prisutdelningen.

Då visar det sig att denna tävlingen är lite speciell. För tydligen ska man gå ett program inomhus också, utan hund. Jag startar först och ställer upp och börjar mitt fria följ. Då står denna klassens domare och diskuterar hurvida jag är rak i ryggen eller inte. Detta hörs klart och tydligt. Sen börjar de diskutera kläder på Nelly.com och jag slänger ett par blickar mot dem och ser aldrig domaren titta på mig, där jag går. Mitt i klubbstugan - utan hund! Så till slut får jag nog och skriker åt dem att de kan väl åtminstone titta när jag går. jag rusar ut och sen minns jag inget mer....

Vad kan detta tänkas betyda?

Kommentarer
Postat av: hägganna

Hahahaha gud va knasigt!! jag hade velat se dig inne i klubbstugan! hahaha

2010-12-19 @ 15:50:04
Postat av: Sis

HAHAHA, detta var det bästa jag hört på länge!!

2010-12-19 @ 17:43:36
URL: http://oddsfantasten.blogg.se/
Postat av: oddsfantasten

Nu får du vara med i utlottningen av fyra trisslotter! http://oddsfantasten.blogg.se

2010-12-20 @ 13:05:14
URL: http://oddsfantasten.blogg.se/
Postat av: Camilla Svenäng

Att du är helt normal?? ;-)



Själv drömde jag att jag vaknade och upptäckte att jag skulle befunnit mig i Borås för över en timme sedan... som intruktör. Ringde Jenny, medinstruktör, som surt sa att de kört igång utan mig och att jag fick väl ta mitt i morgon...



Skyller på fullmånen! :-D

2010-12-20 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0