Ännu mera vinter!!

I går började det snöa igen!! Hmmmm......

Vi var en sväng i Halmstad igår och fick träffa "lilla" Kaxe. En helt underbar och bedårande ny bekantskap!! Lurvig, söt, kräktes på golvet, bet mig med sylvassa tänder och liksom allt man bara kan tänka sig med underbara valpar. När man inte har en själv såklart.... Det blev inte bara bekantskap med honom utan en kanonhärlig eftermiddag/kväll med goda vänner! Som jag och Camilla konstaterade.... alla har nån att leka med...

Dagen till ära är jag ledig. Började lite surt.... och sen som grädde på moset så var skolbussen 15 minuter försenad i snålsnöandet, men nu känns det bättre. Första degen är satt på jäsning och jag ska komma igång med brödbaket igen. Har varit helt utpumpad på bakning efter julen, men nu är jag på hugget med assistenten igen. Dubbel sats av rågsikts bröd och åtminstonne en banankaka står på dagens agenda. Sen tänkte jag försöka ta mig ut och träna något litet pass med Fajta. Vi får inte plogat uppe hos oss, så vi får väl se vad det blir... men något ska vi nog kunna hitta på. Vi har planerat in en träningstävling i Gråbo i morgon, men väderleksrapporterna säger MERA SNÖ, MERA SNÖ, så vi får väl se hur det blir med den....

Kommentarer
Postat av: Kia

uh jag blir trött bara jag tänker på förra årets ruta träning med Fly och allt pölsande i snön och det var bara en gång var jag kom ihåg. Det ska snöa hela februari fick jag höra idag, Tjoho!

2010-02-01 @ 23:56:38
URL: http://www.workinggolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0