Godkänd!

Nu har det efterlängtade mailet äntligen kommit! Mitt ex-arbete är nu helt klart och godkänt och förhoppningsvis får jag publicerat det i helgen!

Så nu börjar riktiga livet på riktigt! Så underbart att äntligen vara färdig efter 3½ års pluggande!!

Det firar jag på jobbet såklart. Jag trivs väldigt bra. En supermysig skola med kalasbra barn och personal. Kontrasten från min "ordinarie" vfu plats är extrem. Detta är en liiiten skola på landet. Den har funnits i mer än 100 år och det riktigt osar tradition i väggarna. Huset vi huserar i är gammalt och knarrar lite så där. Härom dagen hade vi hit vaktmästaren för att fixa en strömbrytare på "vuxen-toa". Han stängde resolut toaletten och sa att den var livsfarlig... Nu har vi en ny, vit och modern strömbrytare istället!!

Jag tillbringar ca 50% på fritids och resterande % mestadels som stöd i 3:an. Men jag har även nån lektion med F barnen och är även en av de som ansvarar för musiken för F och 1. Så en gitarr är införskaffad och igår hade jag premiär i barngruppen. Tilläggas kan att jag KAN INTE spela gitarr. Har tränat lite hemma och fick Smillas godkännande för att spela här. -Det gör inget om det blir lite fel mamma, man får bara träna lite mer till nästa gång.... Kloka, underbara dotter!

I kväll är det årsmöte på klubben. Jag avgår från styrelsen nu. Känner att jag behöver landa i vardagen och hitta lite tid för mina egna hundar för tillfället...

Tid för egna hundar ja..... Tävling i helgen.... Det blir ju spännande. Fajta har fått 5 träningspass sedan MyDog i början på året..... Men Andrea kommer hit i kväll och ska sova här och det ska iallafall bli väldigt roligt. Ja, det ska väl bli roligt att tävla också antar jag, även om jag inte känner mig så förberedd! Jag älskar ju att tävla och hela situationen runt omkring, så jag får njuta av det istället för att förvänta mig fina poäng och strålande prestationer från mig och Fajta! Men håll lite tummar iallafall. Starten går okristligt tidigt.... 7 i Fjärås är det samling. Josse hänger på som support, och vi kommer även att möta upp bla Hanna och Maria där uppe! Andrea startar inte förrän i andra gruppen som har samling kl 10. Så vi stannar nog ett tag så jag får se alla föredetta talangvänner som gör upp i den gruppen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heja Åsa o fajta!!! Ni är ju helt klart bäst!!! kör så det ryker....

2010-02-12 @ 18:14:27
Postat av: Anna & Juni

Grattis till godkänt exjobb! Skönt att kunna bocka av 3,5 års pluggande på livets att-göra-lista!



Lycka nu till i helgen! Jag och Juni sitter hemma och håller tummar och tassar för er!

2010-02-12 @ 18:46:00
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: josse

GRATTIS!!! Bra jobbat!

2010-02-12 @ 21:09:39
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0