Det blir ett äventyr istället

Pga av all snön, så ställs all planering på sin udd.... Dom har lovat att ploga här i eftermiddag, men jag vågar inte lita på att det är ok i morgon bitti.

Därför åker jag, Smilla, Fajta och Josse i kväll till min syster i Gamlestaden för övernattning. Smilla skulle dit ändå. Siss ska vara barnvakt i morgon, och oss andra tre, kan man väl säga att hon får på köpet!

Så istället för en dag på mässan i morgon, så blir det ett litet äventyr och mera övernattningsträning för Fajta. Inte riktigt vad jag hade tänkt efter fiaskot i Stockholm. Jag hade tänkt att hon skulle vara pigg som en mört i morgon, men som sagt, vi får se det som träning. Det ska bli roligt ändå. Både med övernattning och tävling!

Fast lite synd om Siss är det ju såklart.... hon ska jobba i morgon natt och vill ha sovmorgon. Smilla har lovat att ligga tyst och snällt och titta på tv hela förmiddagen, men jag och Josse ska ju rumstrera tidigt, tidigt.... får försöka smyga.

Ta det lugnt på vägarna allihop som är ute och kör. läget är riktigt illa!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hade sett fram emot att sätta mig och titta på halvsyrran till min blivande lilla vovve men även här har snön satt stopp för planerna, med ett sjukt barn var det bara att ställa in my dog eftersom jag inte har lust att lita på vädergudarna OCH behvöa gå upp klockan fem imorrnbitti med tanke på väglaget. Så nej vi stannar hemma, håller tummen för er och så syns vi kanske nån annan gång!

Mvh Ulrica

2010-01-06 @ 17:43:41
URL: http://www.lyckeboet.dinstudio.se
Postat av: Anna & Juni

LYCKA TILL!!!! Jag håller tummarna!!!

2010-01-06 @ 22:25:25
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: Syster

Tack för en härlig kväll! Ni är alla välkomna tillbaks.

2010-01-07 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0