Söndags eftermiddag

Sitter och snörvlar och hostar..... fortfarande.... Trodde ett tag att nu var det på väg att släppa, men imorse var det bomtjockt igen!

Under helgen har vi haft gäster.



Busy och Melvin har varit här sedan i fredags när Josse drog till Nöt-SM. Busy tog tillfället i akt att riktigt njuta. Hon hittade snabbt biab-ädd med fårskinn i och där låg hon i princip hela dagen igår och snarkade och drömde. Nån gång vaknade hon till och vände sig om och sussade snart sött igen.



Framåt kvällen hade hon tröttnad på bäddarna och jag kom på henne i min säng två gånger. Och precis när vi skulle gå och lägga oss hörde jag ett märkligt ljud i tv-rummet.... där hade Busy hoppat upp i soffan och såg mycket nöjd ut... Melvin har bara hängt med Smilla hela helgen! Ett riktigt radarpar de där två.

Jag la över bilder från iphonen härom dagen och måste bjuda på några av dem. har blivit väldigt dålig på att plocka fram riktiga kameran....

För några veckor sen var vi på stranden hos Mussi i Frösakull.







Hundarna var överlyckliga över att äntligen få springa på en "riktig" strand och inte bara mesiga 3:dje vik

Detta kortet är från nån av våra kvällspromenader. Det är ändå något speciellt med hösten....
jag pratade med Kia i telefon precis innan jag tog kortet och hon berättade att regnet öste ner inne i stan

 

Nu ser jag fram emot veckans lydnadsträning! Är taggad som tusan!!

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHA, Busy vet var man sover bäst!

2010-09-12 @ 18:39:44
Postat av: Josefin

Tack för all hjälp :)

2010-09-13 @ 11:27:37
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0